luni, 9 ianuarie 2012

Lost...

"Avem puterea de a trece peste tot ce ni se petrece"... E doar o furtună. În mintea şi în sufletul meu număr filele ce se ridică la cer arzând precum zilele de vară îşi iau rămas bun privindu-ne printre ramurile unui copac. Poposit la umbra unui tei îmi ard filele trecutului şi las cenuşa lor să mă pătrundă, să îmi aducă aminte că nimic nu se va schimba până nu voi învăţa. Îmi lipesc sufletul de tei şi îi ascult povestea ce dăinuie de secole, povestea călătorilor pierduţi şi regăsiţi în umbra inimii lui. Un fulg de nea şi un spic de foc prinse într-o rază de-al soarelui noroc, a ştii, a vrea şi a uita sunt doar trei din pleiada de furtuni din mintea mea. La fel ca filele din trecut şi mireasma de tei mi se întipăreşte pe inimă cu litere de foc. Mă cufund în marea de vise, în speranţe cu litere nescrise, în braţele ce mă cuprind şi poartă numele ochilor ce mă urmăresc prin porţi închise, în îmbrăţişarea trăirii interzise! I live to see the eyes that will see inside me the feelings that should not be for it will never be meant to be anything else besides reverse psychology!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu