joi, 9 august 2018

Ochi de pisica

Vazuta prin ochii de pisica, negri si de vise torsi, in ale noptii alei o sa ma iei si in al visului abis cu un ultim dans o sa ma prinzi... Pe pat cu perna de umeri lipita, privesc spre ochii de pisica ce ma indeamna sa uit, ma indeamna spre ea, spre ochiul din cer prin care inima mea ajunge la ea. Acolo unde ea priveste spre luna si nu doarme, unde toti norii vor noaptea sa o rastoarne, unde un vis de ani inlantuit sta sa se rascoale. Incantatie de vis, recitata din abis, recitata de noi doi in nopti fara de stele pline de strigoi, cant de dor si cant de jale, cantec din tristetea inimii tale. Privesti in gol spre sufletul ingenuncheat in fata ta, privesti in ochii spre visul cu dorinta grea. Si greu e somnul si etern iti este dorul, cand zilele trec si chipul tau nu mai strapunge norul. A mea pe veci, al tau pentru eternitate, cuprinsi de mrejele destinului in labirintul zilelor pline de singuratate, ratacim pe aceeasi carare si ne gasim doar atunci cand in ochi soarele iti rasare. Imbratisati, inlantuiti in ochii ce se scalda in lacrimi pe vecie, uniti in chipul ce oglinda destinului nostru o scrie. Mi-e dor de tot ce esti si tot ce sunt cand esti cu mine, mi-e dor sa simt cum a ta suflare arunca peste ale mele vise apa vie. Vazuta prin ochii de pisica, negri si cu stele de speranta torsi, in ale vietii alei o sa ma iei si in al sarutului dans cu un singur vis m-ai ferecat in al ochilor tai abis

Un comentariu: